Famous Relations zet zijn succes verder in 2018

Famous Relations start 2018 met een knal. Voor het derde jaar op rij kan het team fier zijn, want hun harde werk werpt meer dan ooit zijn vruchten af. Ook in 2017 kon Famous Relations het jaar eindigen met enkele mooie, nieuwe klanten.

Dankzij een sterk team van ondertussen 8 consultants, elk met zijn of haar specifieke expertise, mocht Famous Relations zowel gevestigde merken zoals Dove, Alken-Maes, Signal, Coca-Cola en FISA, als de start-ups Waeg en Viplux verwelkomen.

Liesbeth Pyck spreekt met lovende woorden over haar topteam: “De sterke groei die we sinds de oprichting van Famous Relations drie jaar geleden hebben gekend was enkel mogelijk dankzij een hecht team van sterke consultants. Het is mooi om te zien hoe we, elk met onze eigen expertise, Famous Relations op slechts enkele jaren tijd op de kaart hebben kunnen zetten. Big love for the team!”

Famous Relations heeft het afgelopen jaar ook zwaar ingezet op het sterk groeiende influencer PR.

Kathy Van Looy, influencerexpert en PR Director bij Famous Relations: “Mensen kijken steeds minder televisie en zijn veel meer bezig met hun PC of smartphone, en dat gaat in 2018 enkel maar toenemen. Merken dienen aanwezig te zijn op de kanalen waar hun doelgroepen zich bevinden. In groeiende mate zijn dit sociale media, waar mensen niet zozeer merken volgen, maar vooral influencers. Deze influencers produceren ook steeds kwalitatievere content. De vraag naar samenwerkingen met influencers zal dan ook alleen maar toenemen. Wij zien het als onze rol om in 2018 verder in te zetten op de professionalisering van influencer PR in België, met specifieke aandacht voor traceability en meetbaarheid van resultaten.”

Famous Relations kijkt vol verwachting uit naar wat 2018 zal brengen!