FAMOUS Relations verwelkomt Liedewij Verbiest

Dankzij zijn sterke groei versterkt het PR-bureau FAMOUS Relations zijn team met Liedewij Verbiest. Als PR-consultant zal Liedewij werken voor klanten zoals IXINA, Vandemoortele en Delta Lloyd Life.

Na haar studies Communicatiemanagement aan de Arteveldehogeschool in Gent startte Liedewij haar carrière bij Ventures4Growth als Project Manager. Vervolgens werkte ze in dezelfde functie bij Wim Ballieu’s ballenimperium Balls&Glory, waarna ze aan de slag ging als PR Officer bij Partena Professional.

“Met haar ervaring als Project Manager en PR Officer heeft Liedewij alle troeven in huis om onze klanten bij te staan met strategisch en hands-on PR-advies”, aldus Liesbeth Pyck, co-founder van FAMOUS Relations.