Famous Relations gaat de zomer in met twee nieuwe werkkrachten

Begin mei verwelkomde Famous Relations reeds Maxime Prus. Vandaag start ook Déborah De Klerck.

Maxime begon zijn carrière bij Weber Shandwick bij de consumentenafdeling en werkte vervolgens als communicatieadviseur bij RCA GROUP in Hasselt voor klanten zoals Campari, New Balance en Audi. Hij vervoegde het team van Famous Relations als PR Manager en werkt onder andere voor Vittel, Ixina en Pernod Ricard.

Na haar marketingstudies maakte Déborah op haar beurt haar debuut bij Porter Novelli waar ze ongeveer 5 jaar werkte voor B2C-klanten zoals P&G, Fitbit en Oasis. Na een passage bij MSL GROUP (Publicis One), sluit ze zich aan bij het PR-team van Liesbeth Pyck als Senior PR Manager en ontfermt ze zich over klanten in de food & lifestyle sector zoals Magnum, Pernod Ricard en Volvo.

Groei

Sinds de start twee jaar geleden, groeide Famous Relations uit tot een PR-bureau met vandaag 8 PR-consultants. Elk met hun eigen expertise. Samen maken zij Famous Relations een bureau waar klanten terecht kunnen voor een veelheid aan services: persrelaties, influencers relaties, product PR, campagne PR, brand journalism, strategisch communicatie advies en crisis communicatie. Naast trouwe klanten zoals Delta Lloyd Life, Pernod Ricard, Vittel, AXE, IXINA en Magnum omarmde Famous Relations in 2017 ook heel wat nieuwe klanten. Denk hierbij aan NMBS, Volvo, Tranquini, CORES Development, MyMicroInvest, DoTalk, McGregor, Gaastra en Smartbox.

Liedewij Verbiest Famous Relations