Famous Relations blijft groeien

Famous Relations versterkt opnieuw haar team en haalt corporate pr-experte Sarah Thomas aan boord. Sarah werkte de afgelopen 4 jaar als woordvoerder en strategisch communicatieadviseur bij Worldline, Europees marktleider in betaal- en transactiediensten en bij Actiris, de Brusselse dienst voor arbeidsbemiddeling. Ze startte haar carrière tien jaar geleden als journaliste en werkte nadien onder andere als Public Affairs Officer bij Infrabel.

Vandaag sluit ze zich aan bij het team van Liesbeth Pyck en zal ze zich samen met senior pr-consultant Sophie Engels ontfermen over klanten in de B2B- en de financiële sector.

Sinds de start drie jaar geleden, groeide Famous Relations uit tot een pr-bureau met 10 consultants.

Liesbeth Pyck, zaakvoerder van Famous Relations: ‘Ons succesverhaal bestaat uit een sterk team van consultants die elkaar perfect aanvullen. We hebben vandaag alle expertise in huis om klanten uit uiteenlopende sectoren te kunnen bijstaan bij hun volledige pr-verhaal: van strategisch persadvies, mediacoaching, woordvoerderschap en crisiscommunicatie tot content en influencer marketing.’

Naast trouwe klanten zoals verzekeraar NN (Delta Lloyd Life), Vittel, Croky en AXE omarmde Famous Relations in 2018 enkele nieuwe merken zoals Maes, Dove, Coca-Cola, Signal, Smartbox, FISA en CORES Development.

Liedewij Verbiest Famous Relations