Keuken van de maand bij IXINA: MODA zonnegeel, een brede waaier aan kleuren en budgetten!

Maandag 15 mei 2017 — In de maand mei ben je als een vogel zo vrij! Het klinkt misschien cliché, maar het is nochtans dagelijkse realiteit voor de teams van de 53 Belgische showrooms van Ixina. Samen met jou ontwerpen de werknemers jouw keuken op maat! Ongeacht van je budget en op basis van jouw favoriete kleuren.

Een keuken binnen ieders budget…

Elke keuken is anders. Er zijn verschillende stijlen: de cottage-stijl, industriële stijl, L-vormige of U-vormige keukens, met of zonder eiland, met of zonder grepen… Elke keuken stemt overeen met een bepaald budget. Bij IXINA vindt iedereen de keuken die bij hem en zijn budget past en dat al vanaf 2 500 euro.

… en in alle kleuren

Tegenwoordig is een keuken niet enkel een plek om te koken. De stijl, de sfeer en de samenhorigheid spelen een essentiële rol. In die context neemt de kleur een belangrijke plaats in. Daarom biedt IXINA het Color Concept aan. Het Color Concept bestaat uit een waaier van trendy kleuren: zonnegeel, oranje, varen, salsa, aqua, salvia, decoratief beton schiefergrijs en decoratief ferro brons.

In de maand mei gaat de eer naar de keuken Moda zonnegeel!

De MODA zonnegeel is de ideale keuken om Moeder Natuur te inspireren voor haar meteorologische planning, maar vooral om een vleugje originaliteit en licht aan je interieur toe te voegen. De inrichting van de elementen is alles behalve traditioneel, maar brengt dynamiek in een lineaire ruimte. De keuken beschikt over grote lades voor meer opbergruimte. De MODA keukens bestaan met of zonder grepen. De design dampkap plaatst het geheel helemaal in een modern jasje.

IXINA in het kort

• Leider op de Belgische markt wat betreft de verkoop van ingerichte keukens;
  • Bestaat sinds 1971 en beschikt over meer dan 40 jaar ervaring in franchise;
  • Wereldwijd aanwezig in 21 landen met meer dan 200 winkels;
  • 53 franchise-verkooppunten in België;
  • Meer dan 20.000 verkochte keukens in 2016 in België;
  • Een omzet van 145 miljoen euro in 2016 in België;
  • Meer dan 500 verschillende modellen;
  • 600 directe en indirecte jobs in België;
  • Per verkochte keuken plant IXINA 18 bomen in samenwerking met de NGO Kiem des Levens  en dit ter compensatie van de CO2-voetafdruk; de meerderheid van de IXINA-keukens draagt het PEFC-label;
  • Lid van de FBD-groep, Europese leider inzake de distributie van ingerichte keukens via franchise.

OVER IXINA

Sinds 1971 is IXINA Belgische marktleider wat betreft de verkoop van ingerichte keukens. Met meer dan 40 jaar franchise-ervaring en 53 franchise-verkooppunten in België beschikt IXINA over meer dan 500 keukenmodellen en stelt het 600 werknemers te werk, zowel direct als indirect. IXINA België maakt deel uit van de FBD-Group, de eerste Europese franchisegroep. IXINA is wereldwijd aanwezig met meer dan 200 winkels in 21 landen. Per verkochte keuken plant IXINA België 18 bomen in Madagascar, in samenwerking met de NGO Kiem des Levens. De meerderheid van de IXINA-keukens dragen het PEFC-label.