Croky Creepies zorgen voor een bangelijk Halloween

Croky Creepies, het nieuwste product van Croky zorgt deze herfst voor een extra dimensie. Met Halloween in het vizier liggen de smakelijke vleermuizen en spookjes met subtiele zoutsmaak letterlijk op de loer. Creepies blijft trouw aan wat Croky chips zo typeert. Een flinterdunne textuur en dus een lichte en uitermate krokante snack. Door hun geestige vorm en waanzinnig gekraak laten ze niemand onbewogen en zijn ze perfect voor jong en oud.

De Creepies maken deel uit van het vaste Croky-assortiment en zullen permanent in de reguliere supermarkt liggen.  Het hele jaar door blijven de bangelijke Creepies dus onweerstaanbaar voor iedereen.

Croky Creepies wordt geproduceerd door Roger&Roger, een Belgisch familiebedrijf dat met de allerbeste aardappelen uit de buurt werkt en aardappel- en maïssnacks produceert. Ze worden steeds met de grootste zorg geoogst en in unieke kruidencombinaties gewenteld en zorgen zo voor die intense typische Croky-smaken. Bij Croky is innovatie troef en ligt de focus steeds op kwaliteit. Door constant op zoek te gaan naar nieuwe combinaties onderscheidt Croky zich via unieke producten. Zo ook met Croky Creepies, geen enkele snack op de huidige markt is zo flinterdun en krokant als deze.

De Croky Creepies zijn permanent verkrijgbaar in de supermarkt en worden verkocht aan de aanbevolen winkelprijs van 1,29 euro (80gram).

Liedewij Verbiest Famousgrey