Brussels Stephex Masters verwelkomde 50.000 bezoekers

30 van de 50 beste ruiters ter wereld present

3 september 2018, Wolvertem - Voor de vijfde keer opende Stephex Group de deuren van haar terrein voor een vijfdaagse vol toppaardensport en entertainment. Van 29 augustus tot en met zondag 2 september vonden maar liefst 50.000 bezoekers de weg naar Brussels Stephex Masters in Wolvertem. Ze genoten van top showjumpings en bewonderden de 318 paarden. In totaal toonden 196 ruiters hun kunnen op de spectaculaire proeven met hindernissen tot maar liefst 1m60. De hoofdprijs van de 5*GP Rolex ging naar Marcus Ehning uit Duitsland.

Het is ondertussen de vijfde keer dat Stephex Group de Brussels Stephex Masters organiseert. Elk jaar opnieuw zijn we aangenaam verrast met de grote opkomst. Met Brussels Stephex Masters proberen we toppaardensport gratis tot bij het grote publiek te brengen, en daar zijn we dit jaar opnieuw in geslaagd dankzij de hulp van onze sponsors als Rolex en Audi. Ook over de prestaties van de ruiters en de paarden zijn we unaniem zeer tevreden. Op naar volgend jaar!” – Stephan Conter, CEO Stephex Group.

Marcus Ehning gaat met hoofdprijs naar huis

Brussels Stephex Masters wist ook dit jaar de beste nationale en internationale ruiters en paarden te strikken. De organisatoren brachten maar liefst 30 van de 50 beste ruiters ter wereld samen. Van donderdag tot en met zondag vonden er 5-sterren competities plaats en kon het publiek genieten van paardensport van het hoogste niveau. Dit zijn de belangrijkste resultaten:

• CSI2* GP: Louise Whitaker
  • CSI3* GP: Karel Cox
  • CSI5* Rolex GP powered by Audi: Marcus Ehning

Brussels Stephex Masters in cijfers:

• 50.000 bezoekers
  • 318 paarden
  • 196 ruiters, met maar liefst 29 verschillende nationaliteiten
  • 29 competities

Wenst u meer informatie over het evenement, de uitslagen of de organisator Stephex Group, neem dan contact op met Laure Vandeghinste via laure.vandeghinste@famousrelations.be, 0479 60 45 92.

Over Stephex Group
Brussels Stephex Masters  is een vijf-ster competitie, die voor de vijfde keer georganiseerd wordt in Wolvertem, op het domein van Stephex Group door Stephex Group. Stephex Group werd in 1986 opgericht door Stephan Conter en is actief in paardenhandel, paardenvrachtwagens, luxemotorhomes en het organiseren van internationale vijfsterrenwedstrijden.