Beleef een magische Halloween met Croky Nachtwacht

Croky Nachtwacht, het nieuwste product van Croky, zorgt dit najaar voor een extra, magische dimensie. De vleermuizen en spookjes met subtiele zoutsmaak doen je niet alleen griezelen op Halloween, maar ook het hele jaar door. Met hun geestige vorm en waanzinnig gekraak zijn ze de perfecte snack voor jong en oud.

“Nachtwacht” is de populaire Ketnet-reeks van Studio 100 die de verhalen vertelt van een vampier, weerwolf en elf met magische krachten die in het fictieve dorpje Schemermeer wonen en het opnemen tegen de meest duistere wezens uit de onderwereld. De reeks is sinds 2015 te zien in Vlaanderen en wordt daarnaast ook in Wallonië, Nederland, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en Polen uitgezonden.

Croky Nachtwacht blijft trouw aan wat Croky chips zo typeert: een flinterdunne textuur die zorgt voor een licht en uitermate krokant hapje. De overheerlijke snacks met lichtgezouten smaak maken deel uit van het vaste Croky-assortiment en blijven dus gedurende het hele jaar beschikbaar. Of je nu naar Nachtwacht kijkt of een bangelijk Halloween feestje geeft, Croky Nachtwacht is de perfecte snack tijdens die heerlijke momenten van spanning en ontspanning. Dompel je helemaal onder in de magische wereld van de mysterieuze drie en beleef een avondje gezellig samen griezelen met het huiveringwekkend gekraak van Croky Nachtwacht, dat niemand onbewogen zal laten.

Croky wordt geproduceerd door Roger&Roger, een Belgisch familiebedrijf dat aardappel- en maïssnacks produceert en uitsluitend met de allerbeste aardappelen uit de buurt werkt. Die worden steeds met de grootste zorg geoogst en in unieke kruidencombinaties gewenteld, om zo voor die intense typische Croky-smaken te zorgen. Bij Croky is innovatie troef en ligt de focus steeds op kwaliteit. Door ongeremd op zoek te gaan naar nieuwe combinaties onderscheidt Croky zich via unieke producten, van Belgische bodem.

Croky Nachtwacht zit in een verpakking van 80g, is vegetarisch en glutenvrij, en wordt verkocht aan de aanbevolen winkelprijs van 1,29 euro.

### EINDE PERSBERICHT ###

Perscontacten: