Absolut maakt van elke nacht een feest met zijn nieuwe limited edition fles

Absolut presenteert zijn nieuwste limited edition fles, Absolut Sequin, die de bekende creativiteit van het merk weerspiegelt. Het design van de  fles prikkelt de creativiteit  dankzij de omkeerbare pailetten die de verbeelding stimuleren. Met elke aanraking kan je de fles een nieuwe, onverwachte twist geven, net zoals je van elke nacht een onvergetelijke feest kan maken als je maar creatief omgaat met de mogelijkheden.

Nu het eindejaar in zicht komt, lanceert het merk traditiegetrouw een fles in limited edition met een exclusief design. Dit jaar is het sprankelende design van de fles gebaseerd op de magie van een schitterende sterrenhemel. De fles is volledig gehuld in fonkelende pailletten die met één beweging kunnen veranderen van look. Zo kan je jouw creativiteit de vrije loop laten gaan en de fles elke keer omtoveren tot een nieuwe eyecatcher.

Dit is één van de twee versies van de Absolut Uncover flessen die in gelimiteerde oplage zullen uitgebracht worden. Absolut heeft twee versies van fles ontwikkeld zodat ze voor elk publiek een passende fles kunnen aanbieden.

“Het interactieve design van de Absolut Sequin staat symbool voor de spontane en onvergetelijke momenten die het nachtleven in petto kan hebben. Hij is zodanig ontworpen dat je jouw creativiteit de vrije loop kan laten gaan en eindeloos kan blijven experimenteren. Tijdens deze eindejaarsperiode kan jij uitblinken met het design van jouw fles die daarnaast ook nog eens het perfecte cadeau is voor ieder feest.” zegt Gaia Gilardini, Global Communications Directeur van Absolut.

Absolut heeft speciaal voor de lancering van deze limited edition ook vier unieke signature drinks ontwikkeld. De cocktails zijn gebaseerd op alle momenten die het nachtleven in petto kan hebben en bevatten een aantal verrassende ingrediënten.

De Absolut Sequin Limited Edition verschijnt wereldwijd in beperkte oplage en is vanaf oktober in de Belgische Delhaize supermarkten te koop voor een aanbevolen winkelprijs van €19,60 per fles van 70 cl.

Volg Absolut op Instagram, Facebook or Twitter

Absolut Sequin Cocktails

Absolut Soda

1 Deel Absolut Vodka

3 Delen bruiswater

4 Limoenschijfjes

1 Schijfje komkommer

1 Takje munt

Methode: Schenk Absolut Vodka in een glas, pers de limoen en houd twee limoenschijfjes opzij, voeg ijsblokjes toe, vul aan met bruiswater en garneer met twee limoenschijfjes, munt en komkommer.

Spicy Absolut Mule

2 Delen Absolut Vodka

1 Vleugje limoensap

Gemberbier

1 Vleugje pikante groene saus

1 Schijfje limoen

Methode: Giet alle ingrediënten in een grote beker gevuld met ijsblokjes en garneer met een schijfje limoen.

Absolut Winter Drop

1 Deel Absolut Vodka

1 Deel citroensap

1 Deel Triple Sec

Kaneel & suiker mix voor de rand

1 Schijfje appel

Methode: Giet alle ingrediënten in een shaker gevuld met ijsblokjes en schud tot het geheel koud is. Giet in een gekoeld shotglas met kaneel en suiker op de rand en garneer met een schijfje appel.

Salty Sea Breeze

2 Delen Absolut Vodka

1 Deel pompelmoessap

3 Delen veenbessensap

Zout voor de rand

Zeste van een pompelmoes

Methode: Schenk alle ingrediënten in een gekoeld, met zout op de rand cocktailglas gevuld met ijsblokjes en garneer met de zeste van een pompelmoes.